۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

درآخرین رده بندی فدراسیون جهانی/

ورزشکار کرمانشاهی در رده 469 برترین های پینگ پنگ جهان قرار گرفت

ورزشکار کرمانشاهی در رده 469 برترین های پینگ پنگ جهان قرار گرفت

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه گفت: در آخرین رنکینگ منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی این رشته، ندا شهسواری بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی در رده 469 جهان و اول بانوان کشورمان قرار گرفته است.

شهاب مژگانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: فدراسیون جهانی پینگ پنگ هر ماه رده بندی جدید ورزشکاران این رشته را اعلام می کند که بر این اساس ندا شهسواري بانوي المپیکی کشورمان در رده بندی ماه اکتبر رده 469 را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: شهسواری در حالی این جایگاه را به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته میلادی هشت پلبه سقوط داشته است.

مژگانی خاطرنشان کرد: با این وجود شهسواری همچنان بانوی اول پینگ پنگ کشورمان و نفر ششم کل پینگ پنگ بازان ایران در بین آقایان و بانوان محسوب می شود.

رییس هیات پینگ پنگ کرمانشاه یادآور شد: در اين رده بندي محجوبه عمراني و مريم صامت به ترتیب با قرار گرفتن در رده های 539 و ۶۳۸ جهان رتبه های دوم و سوم بانوان پینگ پنگ باز کشورمان را پس از شهسواری به خود اختصاص داده اند.

مژگانی خاطرنشان کرد: در رده بندی آقایان نیز نوشاد عالميان با يك پله صعود نسبت به ماه قبل در مكان ۵۳ برترين پينگ پنگ بازان جهان قرار گرفته و نيما عالميان و افشين نوروزي نيز به ترتيب در رده هاي ۲۷۲ و ۳۰۷ جهان قرار گرفته اند.

کد خبر 2148938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha